joi, 1 noiembrie 2012

Subtle Shade

Buna fetelor!


Azi postez machiajul pe care l-am purtat destul de des in ultimul timp, plus , minus anumite elemente. Este un machiaj foarte simplu ,clasic si usor smokey.












                                                                                                                                  





                                                                                                                                   Sper sa va placa!

7 comentarii:

  1. E un machiaj superb si atat de potrivit pentru toamna! :) Imi place tare mult cum ai trasat tusul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea- Multumesc mult pentru aprecieri :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare chiar foarte frumos, ce fard ai aplicat pe ploapa ? Sper sa-l am si eu in colectia mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc tare mult!
    Fardul bej este unul de la Inglot (nu pot sa scot fardul din cutie ca ti-as fi spus si numarul),iar cel din mijloc/ coltul exterior este Moss din paleta Au naturel amestecat cu Envy din paleta Bad girl. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, splendid make-ups!

    RăspundețiȘtergere