luni, 5 noiembrie 2012

Huge Announcement!!!

Buna Fetelor !



Incep prin a va spune ca sunt extrem de fericita si foarte emotionat in acest moment, proiectul la care lucrez de ceva timp incepe sa prinda contur.
Este vorba despre lumanarele, intodeauna am avut o pasiune pentru lumanarile parfumate si pentru felul in care ele creeaza o ambianta calda , calma si primitoare asa ca m-am gandit sa incep sa le confectionez chiar eu, dupa bunul meu plac.
A fost un drum destul de greu ,dar nu ma plang sunt foarte multumita de produsele pe care le-am realizat .
In curand voi avea si un loc fizic unde le voi comercializa, dar si un site de pe care veti putea achizitiona lumanarile.
Inainte sa le prezint trebuie sa mentionez ca sunt realizate integral din ceara de soia, un beneficiu major pentru mediul inconjurator,dar si pentru sanatatea noastra.
In imagin veti putea vedea lumanarile cu aroma de cocos, este prima serie pe care am reusit sa o etichetez, eram prea nerabdatoare si nu am putut sa ma astept :D.
Lumannrile vin in 5 forme sau marimi: Large, Medium, Small,Tiny si Wax Melts.

Avem si pagina de Facebook: www.facebook.com/pages/Brissu-Candles/432450740152786


Large ,Medium, Small, Tiny








Large ,Medium,Small,Tiny, Wax Melts


9 comentarii:

  1. Pagina de fb a lumanarelelor - The page you requested was not found.

    :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze !Aceasta este adresa : www.facebook.com/pages/Brissu-Candles/432450740152786

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta da veste buna :D Iubesc lumanarile parfumate!!! :D Cu siguranta o sa fiu una dintre clientele tale, Cococonut Cream suna foarte bine, de-abia astept sa incerc una :D Mult succes iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa primesc comanda ta! Iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos, felicitari pentru proiect! Si eu iubesc lumanarile parfumate!:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Anda, iti multumesc din suflet pentru incurajari! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Eu sunt foarte incantata de proiect, iubesc lumanarile parfumate si daca mai sunt si cu cocos, deja e perfect!

    RăspundețiȘtergere