vineri, 22 aprilie 2011

Burjois Bio Detox Perfecting powder-Review


My new Love


Hello ladies!


Azi va voi vorbi despre un produs pe care eu il gasesc, minunat. Este vorba despre noua pudra de la Burjois, se numeste Bio Detox.

Ce spune producatorul:
  • perfecting pwder
  • 8 hours matte effect
  • purer skin with each application
  • Contains Clorophyll which brings oxygen and filters pollution
  • Linen powder- anti- shine
  • Non comedogenic , non drying formula
  • 100% f the total ingredients from natural origin
  • 15% of the total ingredients from Organic Farming
Certificata ecologic si biologic de catre Eco Cert (Cosmetique Biologique)


Now, my opinion:
  • este foarte fina
  • In cazul meu efectul de "matuire" dureaza cca 6 ore,dar asta este foarte ok pentru un ten extrem de oily
  • o folosesc de o saptamana si nu as vrea sa ma pronunt inca despre efectul de purer skin(but so far e de bineeee)
  • Acopera foarte bine , eu nu am nevoie de o acoperire mare, dar pentru persoanele care au mici probleme cu tenul recomand aplicarea fondului de ten in prealabil, pentru o mai buna acoperire
  • Nu este total mata, are un fel de sheen discret ce ofera un glow foarte natural tenului
Concluzie: Este perfecta pentru nevoile tenului meu.
O recomand!


Pret:38 lei
Se desfasoara o promotie astfel, la orice produs Burjois achizitionat primiti cadou un rimel 1001 Lashes.

3 comentarii: