marți, 26 octombrie 2010

Pin-up Makeup Tutorial






Buna fetelor!


Look-ul de astazi este unul pe care il port destul de des,imi place pentru ca este simplu,dar totusi de efect, poate fi purtat atat ziua cat si seara.
Consider ca acest look se potriveste oricui,evidentiaza foarte frumos ochii si este foarte simplu de facut.
Si acum sa trecem la parte interesanta :)
1. Am aplicat ca baza Jumbo eyeshadow Milk +1
2. Am aplicat in pliul pleoapei o nunata mata de maro (2) si apoi am blenduit de zor :))
3.Pentru buze am folosit un creion rosu cu care am trasat conturul buzelor, apoi am aplicat rujul Femme de la Nyx peste care am aplicat Gloss-ul Vixen de la E.l.f







Va pup si va multumesc pentru toate comentariile :*!

8 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte bine!

    Sa te inscri si la ocncursul meu de makeup :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce simplu e :D Si mie imi place stilul pin-up, dar nu-mi sta extraordinar de bine.. :( Dar am invatat sa-l adaptez trasaturilor mele si ma bucur zilnic de el :D Tie iti sta f bine cu ruj rosu! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lauren Multumesc :*! Si sunt convinsa ca iti sta extrem de bine cu genul asta de machiaj, poate o sa postezi la un moment dat poze cu un pin-up look.Chiar as vrea sa vad cum iti sta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ai prezentant! Lovely look. Kiss u.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anda iti multumesc foarte mult! Esti dragutza ca intotdeauna! Te pup!

    RăspundețiȘtergere