miercuri, 30 ianuarie 2013

NOTD-Worth the Risque

Buna Fetelor!



Sunt super incantata de noua mea oja , pe care am cumparat-o doar datorita Iguanitzei, este vorba despre o oja de la Color Club, prima mea oja de la acest brand si sper ca nu si ultima.
Este o oja holo superba, nu ma mai satur sa o privesc, chiar si acum in timp ce scriu, mai arunc un ochi la unghii si la felul in care bate lumina pe ele....ciudat, stiu :)).
Imi pare rau ca aparatul meu nu a reusit sa surprinda reflexiile in toata splendoarea lor.
.
Oja a costat 20 de lei si am achizitionat-o de la Beauty in The Bottle , am comandat-o vineri si luni era deja a mea .







7 comentarii:

  1. Chiar zilele trecute ma plangeam cuiva ca visez la o oja ca asta si in tara nu gaseeeesc :)) Mvaaai cat e de frumoasa, sa o folosesti cu spor si sa se termine greu de tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela- Multumeeeesc :* ! Acum gasesti si pe la noi oja holo, din pacate pentru portofelele noastre :))

    RăspundețiȘtergere
  3. o am si eu, dar nu imi place cum se vede la lumina zilei:( la lumina artificiala imi place si mie

    http://rosemerta.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea Postolache-Intr-adevar, la lumina zilei nu se vede asa bine cum se vede in lumina artificiala.

    RăspundețiȘtergere