vineri, 28 octombrie 2011

Inglot In Romania





Buna feteeeelor!


Dupa cum probabil stiti deja ,cei de la Inglot au deschis primul lor magazin din Romania in Constanta si am resusit sa ajung yeeey!.
Magazinul e foarte simplu, modern aerisit si cu o lumina foarte buna, angajatii sunt foarte draguti cel putin cei cu care am avut eu contact si foarte sociabili. Si mi-au dat si o ciocolatica :D
Si acum partea interesanta Preturile, spre uimirea mea ,au preturi foarte bune in comparatie cu M.a.c de exemplu.
  • Un fard freedom system(cel dreptungiular) este 30 de lei, daca cumperi doua primesti si un fel de carcasa.
  • Un fard mono in carcasa rotunda este 36 de lei
  • Un gloss este 44 lei
  • Un blush este 46 lei
  • Pudra este 65 lei
  • Un ruj sau conclear(pan) dinacela micut pentru palete este 22 lei
  • Tusul crema este 55 lei
Si cam atat am reusit sa vad pentru ca aera destul de aglomerat :(, dar voi reveni cu un update saptamana viitoare.
Sa va arat si mica mea achizitie un fard mono mat numarul 326, este un maro movuliu.

11 comentarii:

  1. preturile sunt destul de bunicele:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. super veste.poate ajunge si in bucuresti. puup

    RăspundețiȘtergere
  3. veste, va ajunge in primavara 2011!
    ce ziceti! O veste destul de buna?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi!You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Te invidiez:(( as fi vrut si eu un tus crema colorat..au din alea?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra,aveau si tus crema o gramada de culori draguteee:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte multe culori la Inglot, si o gama larga de produse pentru toate tenurile. Apropo de tusurile colorate - mai rezistente decat MAC-ul si cu siguranta mult mai pigmentate/colorate. Rosu, galben, 3 nuante de albastru, 4 nuante de violet/mov/indigo, negru, 2 nuante de maro etc... ce zici?? Suficient??

    RăspundețiȘtergere
  8. Avantaj pt pasionatele de makeup din Constanta... cred ca sunt cei mai buni in materie de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar nu inteleg de ce au deschis magazin in Cta si nu in Bucuresti...Oricum abia astept sa ajung si eu la un magazin de pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere