joi, 1 septembrie 2011

Am incercat- Lush "Honey i washed the kids"





Buna fetelor!


Sunt foarte entuziasmat sa inaugurez o noua rubrica "Am incercat", acesta rubrica va include cateva informatii si un scurt review pentru un anumit produs.

Azi va voi vorbi despre unul dinte cele mai cunoscute produse ale brand-ului LUSH, dupa cum ati vazut si in titlu este vorba despre sapunul solid "Honey i washed the kids".

Ingredients:Honey Water (Mel Aqua),Propylene Glycol,Rapeseed Oil,Coconut Oil (Brassica napus,Helianthus annuus,Cocos nucifera,Water (Aqua),Sodium Lauryl Sulfate,Sodium Stearate,
Sodium Hydroxide,Perfume,Beeswax (Cera alba),Sweet Orange Oil (Citrus dulcis),Bergamot Oil (Citrus bergamia),Aloe Vera Extract,Sodium Chloride,Gardenia Extract (Gardenia jasminoides),
Titanium Dioxide,*Limonene,*Linalool,Benzyl Benzoate.



Nici nu stiu cu ce sa incep, poate cu mirosul care este divin, miroase a caramele ,inghetata de vanilie si un strop de miere,imi aduce aminte de copilarie.
Are o consistenta foarte cremoasa, lasa o senzatie foarte placuta pe piele si aceasta ramane hidratata si fina.
Imi place atat de mult incat am taiat o bucatica si am pus-o intre haine, asa cum facea bunica mea pe vemuri :)).
Pe langa faptul ca are un miros atat de unic si de frumos , parfumul persista si pe piele cel putin 2 ore dupa folosire .
Cu siguranta il voi recumpara, atat de mult imi place.
Asa ca, daca vreti sa incercati un produs de acest gen , sapunul "Honey i washed the kids", ar trebui sa fie pe lista de cumparaturi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu